Freedaag

Datum 2010-04-09 | Tid 08:05:58
Fredag och snart helg! Är ledig idag så min helg har väl i och för sig redan börjat. Har ingenting planerat denna helg och det är riktigt skönt. Har varit mycket nu ett tag så ska bli skönt att bara kunna ta det lugnt om man nu vill det.

Ska alldeles strax duscha för att kunna åka iväg sedan. Hoppas hennes ben är läkt nu, annars vet jag inte vad vi ska göra. Det borde vara läkt nu då hon kan stödja på benet nu som hon inte kunde innan.

Har haft en mysig stund på morgonen i sängen med Salsa och Nova. Salsa som ligger på mig och Nova som ligger i solstolen som står bredvid min säng. Gosade en del med dem och det uppskattades verkligen. Mina små fina älsklingar!



Salsa





Nova, somnat i en låda!

Hoppas ni får en fin fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0