Härlig dag

Datum 2010-04-25 | Tid 20:18:29
Dagen blev inte alls som jag tänkt mig från början. Det gör absolut ingenting för det var bara roligt att det blev som det blev. Min kompis Sarah skickade ett sms och undrade ifall jag ville gå på stan med henne. Eftersom jag inte hade annat att göra tackade jag ja. Givetvis har ju affärerna stängt i stan på söndagar men vi åkte ut till Nova Lund istället (ett köpcenter). Trodde jag skulle hitta någon vardagsklänning men det gjorde jag inte. Hade trevligt ändå. Gick hem till Sarah sedan och solade lite. Var himla varmt idag, härligt! Håller vädret i sig är det snart sommar!

Nu ska jag duscha och sedan slappa framför tvn. Imorgon ska jag upp tidigt och påbörja min fyra veckor lång praktikperiod.

Vi hörs när vi hörs!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ahaa ne det förstårs, när du pluggar.. då brukar man inte vara nå vidare rik :( japp det gör dom!

2010-04-25 @ 21:33:18
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0