Intenisvt

Datum 2010-04-28 | Tid 16:55:37
Jag hade så svårt att stiga upp ur sängen imorse. Så därför blev det ingen tid till datorn.

Idag har det varit en bra men intensiv dag. Var min tur att hålla i dagens temapass. Tyckte det gick bra men visst finns det saker som jag kunde gjort annorlunda och bättre. Övning ger färdighet heter det ju. I stort är jag nöjd och mitt arbetslag verkade också nöjda. Nu ska jag ta för mig mer, har redan en del lekar jag vill göra med barnen. Kanske blir tid till det imorgon.

Är riktigt trött nu och har lite ont i huvudet men går säkert över så småningom.

Vad har ni haft för er idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0