Its complicated

Datum 2010-04-04 | Tid 21:56:16
Nu har jag kommit hem från bion. Filmen var bra men kunde slutat på ett annat sätt tycker jag. Tänker inte avslöja något ifall någon tänkt se filmen. Jag tror jag skrev vilken film det var men om inte så var det Its complicated vi såg. Meryl Streep spelar huvudroll och gör det riktigt bra som vanligt. Alec Baldwin och Steve Martin är också med i filmen.



Medan vi stod och väntade på att Jessicas man skulle hämta oss utanför Entré kom där en massa killar förbi hela tiden och tittade på oss. Är inte van vid sådant och tyckte det var smått obehagligt. Speciellt också om de går förbi mer än en gång. Skönt att vara hemma i hemmets trygga vrå igen.

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

hehe nope det vela dom inte :P men det var gulligt :D

2010-04-05 @ 08:55:36
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0