Love it

Datum 2010-04-10 | Tid 16:28:03
Jag älskar mina nya skor. Dock kändes det som att den vänstra skon var större än den högra på mina ballerina men det måste vara inbillning för de har ju samma storlek.


Detta är mina nya skor. De vita är perfekta att ha till
leggings. Ser dumt ut att ha vanliga jympadojjor om man
har leggings. Tycker iallafall jag!


När jag hämtade ut mina skor passade jag även på att handla lite mat. Behövs alltid så nu har vi mat för ett par dagar framöver. Har nästan precis ätit och idag blev det kyckling med ris och thaicurrysås med grönsaker i. Mycket gott!

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, känns som att jag behöver det av någon anledning.

Vad ska ni hitta på ikväll?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0