Lugn och skön dag

Datum 2010-04-17 | Tid 22:32:52
Har varit hos mina föräldrar hela kvällen i princip. Kom hem strax efter nio. Ville inte åka hem för tidigt men heller inte för sent så vid nio blev perfekt. Ska stanna uppe tills jag inte kan hålla ögonen öppna längre för då lär jag somna direkt. Har ju svårt att sova när jag är själv hemma. Tycker inte om det och det kan tyckas vara löjligt men så är det.

Har ju som ni förstår inte hänt så jättemycket idag och det har varit så skönt. Om man tänker på gårdagen så behövdes det nog en lugn dag. Verkar som att morgondagen blir lika lugn och då kommer mitt hjärta hem :). Saknar honom oerhört mycket nu, jag saknar honom mer när det är han som åker iväg och jag stannar hemma än om det är tvärtom. Låter konstigt jag vet men konstig är mitt andranamn.

Imorgon får ni se bilderna som togs från förfesten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0