Lugnt och skönt

Datum 2010-04-05 | Tid 21:20:52
Ännu en dag har passerat ganska så snabbt faktiskt. Dagen har varit lugn och skön precis som jag ville ha den. Jag tränade hela 26 minuter på crosstrainern både med lätt och tungt motstånd. Jag är stolt! Har sedan mest slappat framför tv:n. Lagade underbart god middag också, hemmagjorda biffar med potatis, sås och stekt lök. Finns inget som slår det.

Nu ska jag sätta mig i soffan och läsa en bok tänkte jag. Blir nog sängen om ett tag också. Imorgon börjar den nya kursen och jag ska sätta mig och börja göra grunden för examensarbetet. Känns jättekonstigt att det ska skrivas för det betyder att jag snart är klar med min utbildning. Ska ändå bli ganska skönt.

Vi hörs imorgon innan jag sticker till skolan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0