Människa? nästan

Datum 2010-04-27 | Tid 18:20:22
Då känner man sig nästan som en människa igen. Har kommit hem från praktiken, fick bytt min tröja som jag råkade få hem i för liten storlek. Jag har ätit middag som idag blev potatissallad med lövbiff. Snabbt och enkelt! Nu sitter jag här och funderar på när jag ska ta och duscha, helst innan nio för då är det Desperate housewives och efter det ska jag sova.

Dagen idag har varit bra, ganska lugn faktiskt. Imorgon blir det lite mer aktivitet för min del då det är jag som håller hela dagen i princip. Är lite nerövs men jag tror nog att det ska gå bra.

Nu ska jag hälla upp ett glas mjölk och öppna ballerinapaketet som jag köpte. Ballerina kladdkaka var ju hur gott som helst :)

Vi hörs senare!

Kommentarer
Postat av: Madde

Vi får hålla tummarna för att ni får sol och värme i veckan! Lycka till i morgon tjejen, det går säkert bra! kram

2010-04-27 @ 19:34:54
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0