Mata ankor

Datum 2010-04-09 | Tid 19:50:46
Nu är jag hemma igen. Varit en lång dag även om det inte tog speciellt lång tid hos veterinären. Hennes ben är fortfarande inte helt läkt men nästan. Hon ska ha fler smärtstillande sprutor och så fick hon även lite näringsrik mat med sig för hon är ganska smal. Inte konstigt så mycket som den katten rör sig när hon är ute.

Stannade kvar hos mamma för det visade sig att hon skulle hämta min systerson på förskolan och jag tar givetvis varje chans jag får att träffa honom. Vi gick till ankdammen för att mata ankorna. Det tyckte nog både ankorna och min systerson om. Han sade att han var deras bästa kompis. Ja, i den stunden så var han säkert det också. Han är så himla söt. I affären körde han korgen och sjöng Sankta Lucia haha.

Tycker det är så skönt att inte ha något planerat ikväll. Ska bara ta det lugnt framför tvn tänkte jag och äta vindruvor. Har slutat äta godis och sådant nu. Ska bli smal nu hade jag tänkt!

Ha en fortsatt trevlig fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0