Morgonpigg - oh ja

Datum 2010-04-13 | Tid 07:28:11
Godmorgon alla underbara! Hoppas ni sovit/sover gott. Jag har svårt att tro att alla är uppe nu. Kanske bara är jag eftersom jag är så sjukt morgonpigg av mig. Har alltid varit det, att sova till tio är inget för mig och jag tycker att halva dagen fösvinner om man gör det.

Idag är det skola som gäller. Föreläsning och sedan seminarium. Slutar inte förrän 15.00 så idag blir det lite snålt med uppdatering. Ska försöka komma åt en dator på lunchen men kan vara svårt.



Det är lika fint väder idag som igår, jag blir alltid så glad när solen skiner. Ska ha mina vita skor idag, de var hur sköna som helst att gå i. Funderar på att köpa fler av dem när dessa blir uppslitna. De fanns även i svart har jag för mig.



Vad ska ni hitta på idag?

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja det stämmer ju verkligen det där med att "tiden går fort när man har roligt" för när man har tråkigt då går tiden så himla segt :P hehe! allt bra idag?

2010-04-13 @ 10:47:56
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: LIENE

sv: Man blir mycket gladare:D



Fina skor!

2010-04-13 @ 11:38:13
URL: http://lienes.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, det är lite smått kul att mata ankor. Speciellt för våran voffsing. Han tycker det är jätteintressant :P

2010-04-13 @ 12:49:59
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0