Nya skor

Datum 2010-04-10 | Tid 08:39:03
Idag är det strålande fint väder. Det gillas skarpt! Ska äta frukost nu och sedan bege mig till Coop för att hämta ut mina skor som kommit. Beställde två par från Skopunkten som kom igår. Gick verkligen fort för de beställdes i onsdags. Jag hoppas bara att de passar nu. Det är i alla fall ingen risk att de är för stora snarare lite för trånga i så fall.

Annars idag händer inte jättemycket. Kanske tar en promenad lite senare om vädret håller i sig. Får se om någon vill följa med annars går jag nog själv.

Borde egentligen sitta och planera inför temat jag ska ha med barnen när jag kommer ut på praktik igen. Det står verkligen helt stilla, kommer inte på något jag kan göra. Får höra lite när jag ska dit på onsdag och se om de har något bra tips.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: Madde

Jag har också gått och spanat på jeansen ett tag och igår slog jag äntligen slag i saken. Dock behövde jag en storlek mindre än sist jag köpte jeans(vilket jag blev förvånad över) och därför fick jag ta bilen utanför stan och köpa ett par. För den storleken jag skulle ha verkar alla ha :P haha. Hur mår du idag tjejen? Kramar

2010-04-10 @ 10:35:00
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0