Oj, oj, oj

Datum 2010-04-01 | Tid 21:36:06
Efter en lång dag och en massa mat senare sitter jag här igen. Har haft en trevlig dag hos Martins föräldrar, blev bara väldigt mycket mat kändes det som. Blir väl så när det är högtider. Kom hem för en liten stund sedan och vill mest av allt gå och lägga mig. Min mormor ringde innan och bjöd dit oss på lördag, väldigt snällt. Man vet ju inte hur länge man får ha kvar sina släktingar så bäst att passa på när chansen finns. Imorgon ska vi till mina föräldrar, jag lär rulla fram när påsken är slut. Tur jag har en crosstrainer jag kan stå på så att jag får bort all påskmat.

Vi hörs imorgon!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

trevligt :) jag ska till min mamma och pappa imorgon sen på söndag till robins mormor för påskmiddag :) glad påsk!

2010-04-02 @ 09:49:41
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0