Praktik

Datum 2010-04-26 | Tid 05:43:00
Aaahhhh vad jag är trött!! Hur ska jag klara av denna dag? Blir inte bättre av att jag antagligen håller på att bli sjuk. Kliar i halsen gör det med, är det pollenallerig tro? Vad gnällig jag blev nu men jag kan ju inte sitta och säga att jag mår hur bra som helst om jag inte gör det. Vill inte ljuga för mina fina läsare.

Har inte så mycket att berätta, praktik idag. Kommer hem runt fyra-fem. Är lite tråkigt att jag inte har jättemycket att säga om det eftersom det är inom skolan så är allt sekretessbelagt. Jag har tystnadsplikt. Får ju därför inte säga något mer än om det varit en bra eller dålig dag.

Nu måste jag få i mig lite frukost även om jag har svårt för det.

Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0