Roliga katter

Datum 2010-04-24 | Tid 08:25:41
Idag vaknade jag tidigt som jag faktiskt gillar att göra. Dagen försvinner inte på samma sätt då. Jag menar nu finns det tid för mig att göra lite som jag vill innan jag börjar med alla måsten. Vaknar jag runt nio är jag så seg med att komma igång. Då är det bättre att vakna runt sju. Har jag sagt att jag är konstig?

Idag ska jag gå och handla, blev aldrig av igår. Sedan ska jag börja med planeringen inför temat jag ska ha på praktiken. Blev heller inte av igår eftersom jag inte steg upp förrän nio.

Blev en ganska lång inköpslista så ska bli kul att se vad det hela går på. Tycker det är så tradigt när pengarna försvinner så fort man fått dem. Är väl så när man bara får åttatusen i månaden och har en massa räkningar att betala. Vår hyra är inte den billigaste heller.

Har tagit såna roliga kort på mina katter så tänkte visa dem för er. Enjoy!




Bild 1: Nova som ligger ovanpå vår dator. Vill givetvis inte visa ansiktet :).

Bild 2: Salsa och Nova som kramas när de sover :).

Bild 3: Salsa som ålar sig på vår kontorstol, att hon ens klarar av att ligga så :).

Bild 4: Nova som ligger och sover i en skokartong :).





Kommentarer
Postat av: Anonym

dom är mysiga katter!

:)

2010-04-24 @ 13:44:55
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0