Seminarium och handledning

Datum 2010-04-22 | Tid 08:22:54
Idag är det riktigt härligt väder. Solen skiner och inte ett moln syns från mina fönster. Idag ska jag använda mina nya ballerinaskor.

Som ni säkert förstår så ska jag iväg och denna gång är det till skolan i Malmö. Har först ett seminarium på två projektplaner som vi ska prata om. Sedan har vi handledning på vår egen projektplan. Ska bli ganska spännande tycker jag. Tycker det är skönt att utbildningen gått in i ett nytt skede nu. Händer lite annat än vad det gjort tidigare.

Nu ska jag äta frukost och göra mig klar. Vi hörs ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0