Snö!

Datum 2010-04-20 | Tid 19:28:25
Jag orkade aldrig starta datorn imorse som ni säkert märkt. Uppdateringen har lyst med sin frånvaro här på bloggen. Hade praktik idag och jag hade så svårt att ta mig ur sängen när klockan ringde. Låg kvar till halv sex då jag var tvungen att gå upp. Hann därför heller inte starta datorn.

Det gick bra idag på praktiken, ganska lugnt och skönt. Sådant är alltid trevligt. Något som är mindre trevligt är vädret. I Skåne så snöar det, blandat med regn. Jag som trodde våren verkligen var här. Får se vad man ska ha för jacka imorgon när det är praktik igen. Det är så svårt för om det regnar och snöar kan jag inte ha den jag brukar. Den tål nämligen inte att bli blöt för då blir jag det inpå bara skinnet.

Jag är riktigt trött idag. När jag kom hem strax över fyra tittade jag lite i reklam, sedan lade jag mig i soffan och somnade. Ville inte riktigt vakna heller, kändes bara tungt att gå upp. På fredag ska jag ju till läkaren och få veta mina provsvar. Jag hoppas inte att de visar något samtidigt som jag gör det för då kanske man kan göra något åt tröttheten.

Vi hörs förhoppningsvis lite senare!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0