Söndag

Datum 2010-04-18 | Tid 14:35:19
Idag kommer Martin hem igen. Ser framemot det, är inte jätteroligt att vara ensam. Jag har ju ingen att prata med förutom katterna men de ger inte det bästa svaret om man säger så.

Jag har varit lite duktig idag för jag har tvättat och renbäddat sängarna. Städa gjorde jag i fredags så det struntade jag i idag.

Ser inte ut att hända något speciellt idag, ganska skönt för jag ska till praktiken imorgon.

Ska höra med min kompis om hon kan skicka bilderna som hon tog från i frdags så kan jag lägga upp alla samtidigt.

Vad har ni för er denna vackra söndag?

Kommentarer
Postat av: Linn-lay

ahh ok :D jag själv har inte badat häller det är för kallt för mig hihih :D jaså vad jobbar du med då?hoppas du har fått dig en bra helg :D

2010-04-18 @ 16:08:39
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0