Soova

Datum 2010-04-14 | Tid 21:31:07
Nu har jag äntligen tid att sitta här igen. Kom hem för mindre än en timme sedan och har precis duschat. Ska snart gå och lägga mig också då jag måste upp senast halv fem. Känns väldigt drygt just nu och speciellt när jag går upp. Dock vet jag att det kommer kännas hundra gånger bättre när jag väl kommer dit.

Jag tror inte att jag startar upp datorn imorgon, känns inte som att jag hinner med det. Mitt tåg går halv sex nämligen. Därför som ni säkert förstår blir det ingen uppdatering förrän imorgonkväll. Tråkigt jag vet men så är det.

Jag hoppas ändå att ni vill kika in hos mig, kanske skirva en trevlig hälsning ;).


Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

härligt! jodå bara bra med mig med :D händer idag då? kram

2010-04-15 @ 09:31:28
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Madde

haha jo det är sant! Skön inställning där :p Vad ska du hitta på idag då? kram

2010-04-15 @ 11:13:41
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

åhh tack att jag inte är ensam om att hata grodor:D allt bra med dig en dån här härlig "sommar" dag då? :D Har du tagit året första dopp i havet än då? XD

2010-04-15 @ 13:16:11
URL: http://linnlay.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0