Svettigt

Datum 2010-04-12 | Tid 14:40:26
Nu är jag trött, ställde mig på crosstrainern i 20 minuter. Körde på rätt hårt ett tag så det känns ordentligt i benen nu. Martin köpte ett måttband så nu kan jag se resultat på två sätt. Dels via vågen och mitt midjemått. Tycker det känns bra nu och jag tror att jag klarar det nu. Har varit lite si och så med det i helgen men man får inte ge upp.



Ingen vacker bild på mig men detta är efter träningen..
måste börja sola lite med tror jag.

Jobbet ringde innan och nu vet jag i alla fall vilka veckor jag ska jobba. Vet inte dagar och tider men ska få schemat hemskickat. Sex veckors jobb fick jag och det är mer än tillärckligt. De två senaste somrarna har jag jobbat 10-11 veckor och heltid. Det är slitsamt. Denna sommar blir det inte heltid och det tycker jag är riktigt skönt.

Kommentarer
Postat av: sofia

Själv så var man ute och sprang igår. Benen är heeeeelt döda. Kämparglöd måste man ha för att orka med, en ordentlig sådan.. :-)

2010-04-12 @ 18:22:26
URL: http://sofiajpettersson.blogg.se/
Postat av: Madde

Härligt med träning tjejen och skönt att bara jobba 6v, för min del blir det 8v och det är verkligen mer än tillräckligt känner jag! Kram

2010-04-12 @ 20:26:45
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0