Trött på mig själv

Datum 2010-04-07 | Tid 21:04:40
Nu har hela dagen gått utan någon uppdatering. Jag blir lite trött på mig själv när jag inte uppdaterar bättre. Har väl inte haft tid helt enkelt. Träffade Marielle ett tag i eftermiddags och vi tog en fika sedan åkte vi in till Malmö för jag skulle låna lite böcker till ex-arbetet. Kom hem strax efter fem och då lagade vi mat. Har väl haft annat för mig därför det inte blivit någon uppdatering.



Har varit strålande väder idag!

Imorgon ska jag vara hos Jessica redan klockan åtta för att sätta igång med projektplanen. Fick idag reda på att det inte alls var mycket vi skulle skriva. Det var bara syfte, frågeställning och en preliminär litteraturlista. Piece of cake helt enkelt. Skulle tro vi blir klara efter en till två timmar. Efter det kan vi syssla med det vi verkligen vill göra när vi ses.

Kommentarer
Postat av: Madde

Hoppas du får en fin dag tjejen! Vad ska ni skriva om i ert exjobb? Kram

2010-04-08 @ 09:56:34
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0