Värdelöst

Datum 2010-04-11 | Tid 08:45:16
Vissa dagar är bättre än andra så enkelt är det. Min dag igår var bra till en början men sedan hände något och ingenting var roligt längre. Antar att det är hormoner som spökar för en.

Jag trodde att det skulle kännas bättre idag och jag bestämde mig för att träna nu på morgonen. Dock gick det inte alls bra idag och jag avbröt istället. Vet inte varför det inte gick bra men så är det väl kanske. Har dock svårt att tro att alla har det såhär. Jag har aldrig hört någon annan säga att träningen gick dåligt så av den anledningen känner jag mig värdelös som inte lyckas med något jag lyckades med för ett par dagar sedan.

Denna dag bjuder inte på något alls och tur är kanske det. Tror det blir bäst om jag bara stannar hemma idag.

Vi hörs lite senare!

Kommentarer
Postat av: LEGENDEN

min också :D



Har du sovit gott inatt?:)

KRAM!

2010-04-11 @ 15:05:43
URL: http://rosemarielindberg.blogg.se/
Postat av: Madde

Tack tjejen, jag hade en jätterolig kväll igår. Usch man har dåliga dagar ibland och det måste man få ha också! Hoppas det känns bättre. Kramar

2010-04-11 @ 16:16:25
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0