100804

Datum 2010-08-04 | Tid 19:22:53
Förlåt för utebliven uppdatering här idag. Var som sagt uppe tidigt och orkade helt enkelt inte blogga. Nu är jag trött på grund av att jag har jobbat hehe.

Jobbet idag har i alla fall gått bra. Fick hjälp med lite saker annars hade jag inte hunnit med. Jag kan tyvärr inte klona mig själv. Slapp städet då tanten inte var hemma men det hade ändå gått fort och städa då vi var två stycken.

Imorgon ska jag på det igen men jobbar kväll så jag hinner uppdatera lite innan jag sticker. Lyckades byta till mig en kväll till haha. Gillar att jobba kväll mest då det är lite bättre betalt i typ tre timmar samt att det är lite lugnare då man inte har städ och sånt.

Blir att ta det lugnt ikväll, kanske se film eller något. Får väl se vad jag orkar med.



Ännu en bild från promenaden i våras!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0