100806

Datum 2010-08-06 | Tid 05:42:44
Fy fan. Jag är så trött! Jag jobbade ju kväll igår och det gick bra hände inget drastiskt så det var skönt. Kom hem vid 23tiden och var tvungen att gå upp vid fem. Det borde vara förbjudet att jobba dag efter en kväll. Synd att jag inte kom på att införa den regeln lite tidigare nu är det försent eftersom jag bara har åtta dagar kvar på jobbet. Var tog tiden vägen? Kändes som att det var ugår jag började och då hade jag 39 dagar kvar.

Nu måste jag göra mig klar ska gå till tåget om 20 minuter. Vi hörs en liten snabbis runt fyra för sedan ska jag iväg. Var jag ska berättar jag senare :)



Mina snuttebebisar!


Puss och Kram

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Oj! Här har det skett förändringar med designen! Fint!!



Har du gjort det själv? :)

2010-08-06 @ 10:57:45
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0