100826

Datum 2010-08-26 | Tid 18:06:00
Nu är det sex timmar kvar tills lönen kommer in och det är 15 timmar tills jag ska skriva tenta. Vad ser jag mest framemot tro??

Ska bli skönt att göra tentan så att man får det överstökat. Jag tror nog ändå att jag har rätt bra koll på läget men jag får säkert hjärnsläpp när jag väl sitter i salen. Jag vet en till som ska göra samma tenta som jag men sen är där säkert andra som gör andra tentor, brukar vara så.

Det gick hur bra som helst att passa Anton idag. När jag frågade honm om han kunde visa den magiska dansen så svarade han "nej kan jag bara på fredagar" haha. Han hade med sig en bok som handlade om hur barn blir till och berättelse kring det. Så säger han plötsligt att han tycker att jag och Martin ska skaffa en bebis. Var kom nu det ifrån? Han har så roliga kommentarer hela tiden till allting. Han blev lite sur när hans pappa kom och hämtade honom för han hade inte varit här en mycket stund. Han ville ju det men det blev bara en liten. Han fyller fyra om en och en halv vecka. Inte klokt vad fort tiden går.

Nu ska jag vila lite för jag känner mig inte alls bra. Fryser och är trött med mera. Hoppas jag mår bättre imorgon så jag orkar koncentrera mig på tentan och sedan på kvällen är det fest!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0