Barnvakt

Datum 2010-08-02 | Tid 18:44:50
Anledningen till extremt dålig uppdatering är att jag igårkväll efter jobbet åkte hem till mina föräldrar. Skulle passa min systerson idag så kände inte att det var lönt att åka hem till mig då. Har gått bra idag och han är bara för rolig. Han har visat hur magisk dans går till och sagt mycket annat. han låtsades att en bordsfläkt var ett flygplan. Fantasi har han gott om :).

Nu är jag hemma igen och är riktigt trött. Blir att lägga sig tidigt idag för att vara hyfsat pigg imorgon. Jobb mellan 7.00 och 15.30 står på schemat. Ser inte framemot det riktigt.

Nu ska jag umgås med sambon lite och sedan skulle en kompis ringa. Känner att jag borde duscha med.

Vi hörs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0