Betala räkning

Datum 2010-08-03 | Tid 05:50:30
Då jag kom på att jag hade en räkning att betala idag så fick jag starta datorn. Det gör mig ingenting eftersom jag då hinner blogga lite snabbt. Nog blir det snabbt för jag skriver hela tiden fel haha. Jobb idag då, ser inte framemot det. Jag börjar bli ganska trött på det nu och vill bara att det ska bli den 14e augusti så att jag kan sluta där. Kommer dessutom inte hem förrän strax efter fyra om jag har tur annars blir det vid fem.



Vad ska ni göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0