Brösten är på plats

Datum 2010-08-31 | Tid 06:14:33
Ny dag, nya tag. Ska hem till Jessica idag för vi ska fixa med vår projektplan. Har ju inte fixat den alls under sommaren eftersom jag jobbat och sen hade jag en omtenta som jag var tvungen att plugga till. Hoppas vi hinner en hel del idag måste ju åka därifrån vid två.



Ska till frisören klockan fyra och bli snygg i håret igen. Jag lovar att ni får bild ikväll. Ska även visa något annat ikväll med men det ser ni då. Det blir nog inte förrän rätt sent ikväll för det tar ju lång tid hos frisören och sen ska jag äta.



Jag måste erkänna att det känns konstigt att ha en bh på sig som passar mig. Där jag slipper rätta till hela tiden för att brösten är på väg ut både uppe och nere. Nu är de på plats.



Dags att fixa lite frukost. Jag som inte har någon aptit just nu direkt. Hörs ikväll!


Ps. Bilderna valde jag bara för att påminna om den underbara sommar vi haft!

Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

jaaa vad roligt jag vill se bild på nya frisyren! tror du kommer bli superfin :D

2010-08-31 @ 09:00:11
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Diana

Härliga bilder! Då har du en lååång dag framför dig idag. :)

2010-08-31 @ 10:15:07
URL: http://decdia.blogg.se/
Postat av: MADDES

Tack så mycket för din fina kommentar om min design! Hur mår du idag? Kram

2010-08-31 @ 19:06:46
URL: http://maddisenj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0