Den jag ville ha

Datum 2010-08-17 | Tid 22:04:42
Vill inte avslöja än vad det är som händer om två veckor så ni får allt gissa lite till ;).

Idag har jag inte gjort speciellt mycket. Jag har suttit vid datorn, fikat med Marielle, pratat massor med Jessica i telefon (hon är lika knäpp som mig) och vi har skrattat hela tiden. Jag har jn även tränat och det är väl det vettigaste idag förutom fikan.

Nu ska jag snart lägga mig, ska till tandläkaren imorgon. Ska vara där tio men tänkte gå iväg tidigare så jag hinner med en promenad också. Kanske kan få med mig Martin då med :).

Åh, jag ska nog läsa lite innan jag somnar. Håller på med en ny bok och även författaren är ny för mig. Boken heter "Den jag ville ha" och är skriven av Sheila O´Flanagan. Har inte kommit så långt i boken men den verkar bra. Ja, det kanske ni även såg i intervjun :P.



Så får det bli! Vi hörs imorgon gott folk!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0