Det här med jobbet

Datum 2010-08-10 | Tid 05:43:44
Då går jag in på min femte sista dag om ni förstår hur jag menar?! Känn både skönt och sorgligt konstigt nog. Har svårt att förstå att det var detta jobb jag gnällde över innan jag ens hade börjat och att det är detta jobb jag haft två somrar innan som nästan gett mig magsår på grund av stressen som är där och så dåligt jag mått vissa dagar för jag vet vad jag har haft att vänta. Nu är där helt annorlunda, det är lugnt och man slipper stressa känner också att vi hjälper varandra mer nu än tidigare somrar. Allt extra har inte lagts över bara på mig vilket jag kände att det gjorde innan bara för att jag var vikarien med 100%. Det kommer bli tomt när jag väl går därifrån och veta att jag aldrig mer kommer sätta min fot där. För nästa sommar har jag förhoppningsvis jobb i en förskola.

Måste fixa lite till innan jag går hemifrån men vi hörs ikväll. Slutar inte förrän halv fyra idag.

Puss och kram

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Tidigt du var uppe! :O

2010-08-10 @ 11:38:24
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, precis. Är så glad att jag inte var där med bilen eller så just då. Finns en film på nt.se där man kan se hur de kastar stolar från en krog som ligger där och grejer. Läskigt! :S

2010-08-10 @ 20:07:06
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0