!!!

Datum 2010-08-18 | Tid 18:29:37
Så irriterad jag känner mig. Har egentligen ingen aning om varför men är väl för att jag inte lyckas se något resultat på vågen men alla andra gör det. Tycker det är fruktansvärt orättvist. Jag vill och jag behöver gå ner i vikt men jag kan inte. Jag äter ganska lite mat tycker jag och rör mig varje dag. Likt förbannat står vågen på samma flera veckor i rad. Jag ger snart upp, ser ingen vits med att hålla på som jag gör om det inte blir resultat av det.

Suck!

Hittade denna bild på min kompis bilddagbok. Ser ni så tjock jag är??



Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

ja så roligt att shoppa :D ahaa okej då får du spara pengar då? ;D går åt en hel del där nere!



åh tack snälla :) alltid roligt med folk som gillar ens bilder :)

2010-08-18 @ 20:40:29
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anonym

http://www.tradera.com/High-heels-fran-USA-Tuffa-hogklackade-skor-NYA--auktion_340307_117000103

2010-08-18 @ 21:30:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0