Halva dagen har gått

Datum 2010-08-18 | Tid 14:21:38
Vad fort dagen går, snart har halva dagen gått. Tandläkarbesöket gick bra idag, blev det vanliga med röntgen och så bara. Ska dit imorgon med för att laga min framtand som återigen gått av. Den gick av första gången 2007 av att jag bet i en stenhård friterad kycklingbit på en kina restaurang i Göteborg. Sedan blev den lagad och nu ska den lagas för tredje gången.

Jag har pluggat lite idag med. Läst 1½ kapitel och ska läsa ett till idag tänkte jag. Just nu står Martin och gör biffar, hans blev så goda sist att han får göra det igen. Blir lite hungrig när man känner lukten så ska ta ett äpple tänkte jag.

Så började det regna också. Har regnat varje dag nu ett tag så nu vill jag ha sol igen.

Vad har ni för väder idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0