Massa regn

Datum 2010-08-17 | Tid 10:31:19
Verkar inte som att jag kommer få något fint väder under min lediga tid. Idag regnar det :(. Vill ha sol och varmt ju, trots att det många dagar denna sommar nästan varit för varmt så saknar jag värmen. Vill kunna gå i klänning utan leggings ju. Man kan inte få allt antar jag.

Lite senare idag ska jag träffa Marielle, var ett tag sedan nu. Har ju inte haft tid att träffa någon av mina vänner denna sommar på grund av allt jobb. Skittrist! Nu när jag väl inte jobbar har jag heller knappt tid eftersom jag måste plugga. Det är inte lätt med alla måsten som finns.

Nu ska jag vara social med Martin innan det är dags att sticka iväg. Vi hörs senare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0