Min mobil har kommit :)

Datum 2010-08-23 | Tid 12:41:47
Åh, ingen kan vara gladare än jag just nu! Min mobil har kommit men kan inte hämtas förrän efter 15.00 :). Är alltid roligt med nya saker och speciellt om det är något rosa. Om ni inte redan listat ut det så är jag galen i den färgen.

Jag och Martin ska även gå till en affär som säljer lite allt möjligt. Måste se om de har mjukisbyxor till Martin. Det är stora hål i hans och det ser inte klokt ut. Jag har lovat att betala dem så jag hoppas de inte kostar alltför mycket.

Jag känner på mig att detta blir en bra dag. Fint väder, jag har tränat, ny mobil har även sålt en bok. Vad kan då gå fel?




Kommentarer
Postat av: jasmin

sv: vad bra att du skrev under listan :) sjukt synd att det finns sånna straff i världen...mord ju

2010-08-23 @ 12:42:52
URL: http://jazii.blogg.se/
Postat av: bitterfittan

absolut! (: tycker verkligen att du ska testa

2010-08-23 @ 13:47:34
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0