Nu är det Fest

Datum 2010-08-27 | Tid 18:00:24
Druckit ett glas vin nu och fixat till mig. Blev svart klänning och rosa leggings ikväll. Lite rockig stil har även rosa ögonskugga. Ni får se bilder imorgon :). Var nog tre månader sedan jag festade så ska bli riktigt kul.

Nu kom Patrik så dags att vara social mot mina vänner. Vi hörs kanske senare ikväll när jag är lite rund om fötterna annars blir det en uppdatering imorgon.

Känner mig lycklig just nu och jag tror att denna kväll blir riktigt rolig!

Ha det bra mina söta vänner! Love ya!!

Kommentarer
Postat av: Diana

Haha, bloggen ska man hålla sig borta från vid onyktert tillstånd! ;) Hoppas du hade det skoj!

2010-08-29 @ 03:55:20
URL: http://decdia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0