Nu jävlar

Datum 2010-08-17 | Tid 18:51:05
Har precis ätit pannkakor. Jag och Martin har den perfekta dealen när vi ska ha pannkakor, jag gör smeten och han gräddar dem. Jag menar, det går snabbare att fixa smeten än vad det tar att grädda dem.

Om en timme ungefär ska jag träna. Blir intervall träning idag med förhoppningsvis några situps som avslutning. Beror på hur trött jag blir. Jag måste verkligen komma igång med träningen för nu är jag riktigt trött på att se ut såhär.

Hittade en bild från sommaren 2006 och då var jag smal. Ska bli så smal igen.


Bilden med grönt linne och kjol är sommaren 2006 och bilden med röd klänning i vintras. Hittar ingen bättre bild på hur jag ser ut nu men ungefär sådär.






Kommentarer
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

åh gud va fin du var, eller ja du är fin nu också men håret på 2006 var riktigt nice :) du passar i lugg!

2010-08-17 @ 19:13:42
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0