Nytt :)

Datum 2010-08-19 | Tid 21:19:29
Tycker alla dagar går så himla fort. Hinner ju inte riktigt med. Har läst en del idag men har även sett ett par avsnitt av SATC säsong tre som jag fick hem häromdagen. En av de bästa serierna som gjorts enligt mig.

Var ju hos tandläkaren idag för att laga framtanden. Gick hur bra som helst, tog bara tre minuter. Snabbt och lätt Stötte på Telenor på vägen dit då de stod utanför Coop (jag genar över parkeringen för att komma till tandläkaren) och jag fixade lite med mitt abonnemang så att jag får en ny telefon. Dessvärre hade de ingen telefon med sig så den kommer med posten om en till två veckor. Min kompis har en precis likadan vilket jag tyckte var roligt. Samt att den är väldigt lik den jag har nu fast med fler och bättre funktioner. Helt enkelt en nyare version av den jag redan har. Det bästa av allt är att jag får den i rosa. Vill bara få hem den nu.


Min nuvarande en W595 :)


Den nya Zylo W20i :)

Kommentarer
Postat av: Thakock

Tjsuig...touch?

2010-08-20 @ 07:45:09
URL: http://briadlover.blogg.se/
Postat av: angel

fin blogg

2010-08-20 @ 08:30:27
URL: http://autumgirl.blogg.se/
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

åh vad roligt med ny mobil! det är alltid lika kul dessutom en rosa :) wiiih!

2010-08-23 @ 08:09:21
URL: http://emmzien.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0