Panik

Datum 2010-08-15 | Tid 18:41:59
Idag när jag för en gång skull har gjort ingenting så tycker jag att det är ganska tråkigt. Vill ha något att göra. I och för sig så har jag ju alltid kunnat plugga men det ska jag börja med imorgon. Det är så konstigt för när jag har jobbat och haft fullt upp med det så har jag bara velat vara hemma och göra just ingenting, nu när jag är hemma och jag gör ingenting då vill jag ha något att göra. Jag är så jäkla knäpp!!

Ställ någon rolig fråga till mig så har jag något att göra ikväll!! Alla frågor besvaras!!



Gud jag dör! Vad är detta för bild?? När togs den? Jag ser jättetjock ut ju!! Nu fick jag allt lite panik!!

Kommentarer
Postat av: Thakock

Bästa ställningen? ;D

2010-08-15 @ 18:51:14
URL: http://briadlover.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0