Så mätt

Datum 2010-08-22 | Tid 18:54:48
Gud, vad jag blev mätt. Fick mat över från igår så det blev fläskfilé, pommes, bearnaisesås, vitlökssmör och sallad idag med men vem klagar på det? Himmelskt gott men sjukt mättande. Behöver inte mer mat idag i alla fall.

Ska verkligen försöka läsa lite till men är hellre sugen på att ligga i soffan och se en film. Får väl se hur det blir. har ju helt glömt bort en sak. Jag skrev ju för ett par dagar sedan om att jag skulle göra något jag tycker var roligt den 31e och att ni fick gissa vad det var. Eftersom det snart bara är en vecka kvar så kan jag avslöja det redan nu. Jag ska fixa till mitt hår! Som jag sade så var det inget märkvärdigt men jag tröttnar fruktansvärt snabbt på mitt hår så därför är det alltid roligt att gå till frisören.

Jag funderar denna gång på att klippa mig så som Victoria Beckham hade det en gång. Ni vet, långt fram och kort bak. Enligt frisören så skulle det passa mig men sist var jag för feg. Frågan är bara vad man kan göra för kul med färg och slingor när man har en sådan frisyr.



Framifrån!                            Bakifrån!

Hade det passat mig tror ni?



Kommentarer
Postat av: bitterfittan

det hade varit skitsnyggt tror jag (:

2010-08-23 @ 01:13:40
URL: http://frokenbitterfitta.devote.se
Postat av: emma, mamma till julia [foto]

den där frisyren är skitsnygg! jag tror du skulle passa i den :D testa vettja!! :D

2010-08-23 @ 08:08:39
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Anonym

det där är nog din frisyr:) kan se den framför mig diana! och så tror jag du typ ska ha de färgerna victoria har.. brunt med guldiga slingor i kanske :) try ;) har en kompis som gjort det! hon är blond..jätte fint..blev med sugen på att göra en page.. /Kram

2010-08-23 @ 17:17:00
URL: http://laiiner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0