Skolan börjar

Datum 2010-08-30 | Tid 07:27:23
Jaha, idag börjar skolan igen. Ser inte framemot det, har blivit lite konstigt mellan mig, min kompis och två andra vi känner så vi vet inte riktigt hur vi ska bete oss idag. Vi är inte jättesugna på att prata med dem då vi tycker att de inte varit några bra kompisar. Detta låter jättetöntigt eftersom vi är vuxna människor men är man i vår situation så är det helt plötsligt inte så töntigt längre. Jag menar, jag vill inte ha några vänner som utnyttjar mig när skolan börjar bara för att de ska klara sig där. Har man inte hört av ett par vänner på en hel sommar men veckan innan skolan börjar då passar det bra och då är man den bästa. Jag och min kompis är inte dumma i huvudet för vi förstår att de vill vara vänner med oss nu så att de ska klara sig och kunna ta ut examen men efter det så kommer de skita i oss. Nej tack för sånt!

Ska åka tidigare till Malmö idag men bara för att jag har lite ärende där innan. Ska köpa present till Anton bland annat.

Det blir dålig uppdatering idag för jag har skola mellan 13.15 och 17.00. Är inte hemma förrän vid 18 så senare ikväll hör ni av mig igen.




Vad ska du göra idag?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0