Sluta gnäll

Datum 2010-08-10 | Tid 20:08:32
Jag är så trött på folk som gnäller över minsta lilla. Det är ju likadant för alla på jobbet. Visst håller jag med om att turerna är orättvisa och att vissa har för mycket och speciellt i samband med larm och så. Alla vet om det och vi kan inte göra mer innan samordnaren kommer tillbaka så det räcker med gnällandet nu tycker jag. Jag köper heller inte argumentet att man tycker det är jobbigt med ett städ bara för att man aldrig träffat personen innan och vet hur han/hon är. Alla vi vikarier som bara är där på sommaren råkar ut för det. Nu kände jag till rätt många sedan de andra somrarna men där var ändå många nya. Inte kan jag skita i deras hjälp bara för att jag inte träffat dem. Då skulle jag inte få mycket gjort om dagarna.

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Nej, det fattar inte jag heller.

Finns tyvärr mycket i denna värld som man inte förstår sig på :S



Gillar inte heller folk som gnäller för mycket.

2010-08-10 @ 20:42:31
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Bara Jag

Är det inte så att vi lite till mans gnäller bara för gnällandets skull??? När vi pratat klart om väder och vind hittar vi något vi kan gnälla över bara för att hålla liv i konversationen??

2010-08-10 @ 21:22:47
URL: http://blogg.rhode.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0