Alla hjärtans dag

Datum 2010-02-14 | Tid 08:32:16
Trots att det blev sent igår är jag uppe tidigt. Vaknade vid sju men gick inte upp förrän halv åtta.

Melodifestivalen var väl lite bättre än förra veckan dock gillade jag inte vad Hanna hade på sig. Tyckte inte det passade i detta sammanhang. Tur inte hon gick vidare. Den jag gillade allra mest var Eric Saade. Tyckte den låten var helt okej om man jämför med dem andra.

Idag ska jag åka till mina föräldrar tänkte jag. Vet bara inte riktigt när det blir. Får se när resten av folket vaknar upp här hemma. Helt otroligt att katterna håller sig lugna för de brukar busa på morgonen. Vem vet de kanske märker av att det inte bara är Martin som sover.

Alla hjärtans dag idag. Vi brukar inte fira det med en massa presenter och sådant utan det är nog mer att vi är lite extra kärleksfulla mot varandra istället.

Brukar ni fira Alla hjärtans dag?




Gillar denna bilden riktigt mycket!










Kommentarer
Postat av: Frida

Ha en bra alla hjärtans dag! :)

2010-02-14 @ 10:52:21
URL: http://gaiaa.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

har du en mysig söndag nu? (:

2010-02-14 @ 19:16:49
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tack detsamma söta du!



Och söt bild också! :)

2010-02-14 @ 20:37:19
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0