Ännu en dag

Datum 2010-02-25 | Tid 08:45:20
Då har man vaknat upp ännu en dag och tur är väl det. Efter att ha sett Himlen kan vänta inser man att det finns de som har det mycket värre än en själv. Därför tycker jag det är viktigt att man uppskattar sitt liv lite mer än vad man gör. Jag tror många bara tar saker och ting för givet och även de man har omkring sig, det ska man inte göra. En dag kan det vara försent. Jag har själv tagit min familj för givet innan och alltid trott att de kommer finnas där för mig alltid. En dag för ett par år sedan kunde allt det ha raserats om vi inte hade haft turen på vår sida. Efter det har jag aldrig mer tagit de för givet.

Idag ska jag klippa mig, är lite nervös men jag ser ändå framemot det. Jag vet inte hur jag ser ut när jag kommer därifrån och det är väl det som gör mig nervös. Vet fortfarande inte om det blir bio ikväll eller inte, får väl veta nu snart.

Vad ska ni göra idag då?

Kommentarer
Postat av: marielle

intressant inlägg. det är som du skriver att man tar saker för givet men att man borde uppskatta sitt liv lite mer, det finns ju dom som har det värre

2010-02-25 @ 12:57:03
URL: http://marielle-marielle.blogspot.com/
Postat av: Frida

Idag ska jag inte göra någonting, hehe. :)

Allt bra?



Kram.

2010-02-25 @ 18:46:23
URL: http://gaiaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0