Dålig uppdatering

Datum 2010-02-17 | Tid 17:08:21
Allt bra med er idag?

Har inte blivit någon bra uppdatering här idag men jag var riktigt trött imorse så jag orkade inte. Att gå upp halv sex är inte det roligaste, inte ens för mig. Det kommer bli dålig uppdatering då jag är på vft eftersom jag åker hemifrån tidigt och kanske inte alltid orkar skriva på morgonen. Sedan är jag iväg hela dagen utan chans att uppdatera. Lite tråkigt men så kommer det och vara iallafall.

Hade en bra dag idag också, första dagen jag var med barnen från början till slut. Tycker verkligen att förskoleklass är jätteroligt då det de gör inte är något jättesvårt. Jag gillar till och med deras matte :). Idag har vi pratat om världskartan och jag måste säga att barnen är duktiga.

Imorgon är en spännande dag, på förmiddagen har vi bara en ordinarie. Känns lite konstigt men ska nog gå bra. Nu har jag verkligen en chans att visa vad jag går för. Hoppas jag klarar detta bra.


Kommentarer
Postat av: emma.

sv: jorå det rullar på :)

2010-02-17 @ 19:55:17
URL: http://emmalindbloms.blogg.se/
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

ja dom var toksöta! :D hur är det med dig nu förtin då? :D hehe!

2010-02-18 @ 08:48:38
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Tycker också att den är grymt bra! :D

Det händer alltid något!!

2010-02-18 @ 16:50:32
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0