Denna curling

Datum 2010-02-23 | Tid 22:10:25
Har inte kommit hem förrän nu, blev senare än jag trodde. Eftersom curling visades på tvn idag och Sverige mötte Japan, fick jag snällt vänta tills det var slut så att pappa kunde köra mig till stationen. Har haft en lugn och skön dag hemma hos mina föräldrar. Precis vad jag behövde kändes det som. Har även gosat med alla djur de har.

Imorgon ska jag träffa Sarah en stund, annars blir det nog att bara ta det lugnt är fortfarande förkyld.

Vi hörs imorgon pigga och glada!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jo jag med:) sov gott!

2010-02-23 @ 22:11:18
URL: http://musicrecord.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Bra att du gått över till frukt :)



Mysig dag du verkar ha haft!

2010-02-23 @ 22:36:54
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0