Grattis till mig själv

Datum 2010-02-20 | Tid 07:00:25
Sitter här ganska nyduschad och funderar ut vad jag ska äta till frukost. Måste säga att jag inte är speciellt hungrig men får äta något innan omtentan iallafall. Om en timme går tåget och om ytterliggare en börjar det. Är lite nervös men eftersom det skulle bli ganska öppna uppgifter så är det bara att flumma på för det gillar de.

Medan jag är borta så passa på att skicka en trevlig kommentar. Är ju trots allt min födelsedag idag!

Vi hörs när jag kommer hem!

Kommentarer
Postat av: emma, ung mamma åt julia [foto]

GRATTIS PÅ FÖDELSEDAGEN! :) hoppas du får en bra dag!



okej, va mysigt. härligt att hålla ihop så länge.. hoppas vi gör det med gånger 100 :D hihi!

2010-02-20 @ 08:11:24
URL: http://emmzien.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

GRATTIS! :)



Kommer ihåg att du fyllde idag :)

2010-02-20 @ 11:24:23
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0