Hittat hem

Datum 2010-02-19 | Tid 18:14:07
Nu är första veckan över. Känns bra och jag trivs verkligen. Ser framemot vecka nio då jag ska dit igen. Första gången jag har det såhär bra. Idag hade jag barnen nästan själv. Jag var inte själv i klassrummet men jag höll i lektionen. Det gick bra och barnen är duktiga men visst glömmer de sig ibland. Tror nu att kag har hittat hem, det är i förskoleklass jag ska jobba sedan. Det enda som var jobbigt idag var min förkylning, ett tag trodde jag inte att jag skulle orka hela dagen men det gjorde jag.

Imorgon är det en speciell dag även om det inte känns så. Det är inte så kul att börja sin födelsedag med en omtenta inne på skolan. Hoppas jag blir klar snabbt så man kan komma hem sedan. Blir inget firande med släkten imorgon utan jag tror att ett par kompisar kommer hit. Lite synd att Martina inte kunde men det blir så ibland.

Nu ska jag påbörja maten! Vi hörs nog lite senare!


Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Ja, fast mörkhåriga killar är snyggast. :)

Så är det ju bara.

2010-02-19 @ 18:28:05
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0