Lund fick finbesök

Datum 2010-02-03 | Tid 19:17:35
Precis hemkommen från Lund. Blekte slingor på Sarah och hon verkade nöjd vilket alltid är ett stort plus. Tåget hem var en halvtimme försenat, inte jättekul men kunde varit betydligt värre.

Tog ju en promenad med Martin och det var inte det lättaste att gå på en trottoar som inte blivit skottad. Tog även två bilder men de lägger jag upp imorgon, orkar inte nu.

Mitt dilemma är löst. Väldigt skönt att ha det fixat och en sten har lättat från mina axlar. Jag är glad.


Kommentarer
Postat av: Madde

hehe det låter som för mig. känner knappt att jag hinner med träningen men ska verkligen försöka bättra mig nu! Låter som att du haft en fin dag :) Hoppas din kväll också blir fin. Kram /M

2010-02-03 @ 19:51:24
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Precis, vore väldigt konstigt om det bara var ingenting efter döden. :O

Speciellt med tanke på alla spökerier och allt som finns. En tanke bara. :)

2010-02-03 @ 22:39:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0