Praktik

Datum 2010-02-14 | Tid 20:56:32
Ska alldeles strax gå och lägga mig. Jag vet att det är supertidigt men om man måste upp vid 5-5.30 vill man inte lägga sig försent. Praktik imorgon, lite nervös är jag allt. Ett helt nytt ställe med nya barn och ny handledare. Jag hoppas att detta blir bra men det tror jag. Dessvärre har jag inte fått ihop mina mål än men ska prata med handledaren och höra vad hon tycker.

Var ju hos mamma och pappa idag. Det var trevligt att träffa dem och prata lite. Planerade även inför min födelsedag som tyvärr måste firas en vecka senare på grund av min omtenta :/.

Hoppas ni haft en mysig alla hjärtansdag idag!

Ska försöka blogga imorgon innan jag åker hemifrån om jag orkar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0