Så mycket som kan hända

Datum 2010-02-01 | Tid 19:06:14
Idag när jag och Martin var på väg hem från affären så helt plötsligt fick jag en massa snö över mig. Antingen ramlade det ner från taket av sig själv eller så öppnade någon ett fönster. Det var riktigt kallt och där var hur många som helst där ute som såg mig. De hade nog himla roligt åt det. Tur jag inte har så långt hem från affären iallafall.

En annan sak som gör mig riktigt arg är att någon idiot har tryckt in en cigarett i låset på dörren som leder ut till vår bakgård. Vem är så dum att man gör något sådant? Jag förstår inte varför folk ska förstöra, är heller inte första gången något konstigt händer i vår trapp. För 1,5 år sedan brann det i en barnvagn här :/.

Ikväll ska jag bara ta det lugnt och titta på tv. Är outsiders ikväll, handlar om människor som har fobi för feta människor. Ska bli intressant att se.

Kommentarer
Postat av: Madde

Ja visst är det :) usch vad det är tröttsamt med människor som bara ska förstöra för andra! Hoppas du har en fin kväll! Kram /M

2010-02-01 @ 20:44:30
URL: http://maddisenj.blogg.se/
Postat av: Leia ♥

Ja, badkar är underbart! Så skönt när det är småkyligt.



Balkong har vi också, tyvärr i minsta laget :S

2010-02-01 @ 22:01:33
URL: http://leiabloggar.blogg.se/
Postat av: Bitterfittan

hur har din måndag varit sötnos? (:

2010-02-01 @ 23:54:49
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0