Sista minuten - som vanligt

Datum 2010-02-08 | Tid 17:57:13
Tycker skolan får skärpa sig lite och faktiskt tala om var jag ska ta vägen nästa vecka!! Det enda jag vet är vilken kommun jag ska till något mer vet jag inte. Ska jag åka dit tidigt på måndagmorgon och gå runt till alla förskoleavdelningar som finns och höra om det är där jag ska vara? Kanske inte fungerar riktigt så. Jag vill veta så jag kan sätta upp mina mål och hinna ta kontakt med min handledare innan jag kommer på måndag. Blir nog inte riktigt så. Detta är ganska typiskt Malmö högskola!

Tycker dessutom det är ganska dåligt av vår nya samordnare att inte ta kontakt med oss och presentera sig. Vet bara hennes förnamn.

Som ni förstår är jag lite arg idag! Hade tänkt visa er lite bilder och så men blir nog imorgon istället.



Kommentarer
Postat av: Bitterfittan

vad har du sökt för jobb då? (:

2010-02-08 @ 18:36:33
URL: http://frokenbitterfitta.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Diana här, snart utbildad förskollärare. Har världens bästa vänner och är förlovad med en underbar kille. Jag bloggar om min vardag och det som händer runt omkring mig. Enjoy!

RSS 2.0